STALLET + KLARA

Ska precis sätta mig på cykeln och cykla iväg till stallet. Vi ska släppa ut Royal & Dusty tillsammans och se om dom funkar tillsammans. Jag tror & hoppas dom blir bästa buddys :D haha!
I alla fall så ska dom få gå tillsammans idag om dom funkar. Sen vid 3 tiden ska jag longera Dusty en stund. Mamma kommer också vara med. Eftersom att vi inte vet vad det är än som gör att han har ont så tyckte Kina att vi kunde longera honom. Om det nu är så att han är stel så blir han ju stelare om han står. Och han har ju inte ont nät jag inte rider. Så vi ska longera idag och imorgon. På torsdag får vi se!

Efter stallet ska jag nog hem och duscha och sen ska jag troligtvis till Klara och träffa Maria & Fanny!
Roligt. Var ett tag sen man träffade dom tjejerna. (maria&fanny)
Men jag hinner säkärt slänga in ett inlägg emellan!
Vi ses senare!



Kommentarer
Postat av: linda

Hej! Undrar bara om Dusty är din Ponny? :) Min kompis Kelly hade honom ett tag sen lämnade hon tillbaka han.

2011-03-15 @ 12:55:21
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/
Postat av: patricia

fin blogg! <33

// patricia

2011-03-15 @ 15:00:14
URL: http://horsecrazzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0