SVAR

Svar: Kul att ni frågar om ni undrar något, och jag rokar tyvär inte svara via mail så det får bli ett inlägg.
Kul att du tycker det ser fint ut och nej han är faktiskt inte alls tung i huvudet.
Han är väldigt arbetsvillig och vill gärna jobba så högt som det går, och när han går i så hög form sänker han gärna ryggen lite och då försöker vi få honom att jobba lågt för att han ska börja jobba med ryggen ordentligt.
Som jag sa, inte tung överhuvudtaget, tycker att i just det ögonblicket går han och jobbar på i den formen jag vill, han höjer ryggen och jobbar på och söker sig neråt :)



Svar: Okej, vad kul har du möjligtvis ingen bild eller blogg så jag kan kolla på din ponny ? ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

massa billiga märkes saker för häst och ryttare:D

superdupershop.blogg.se

2011-03-26 @ 20:37:20
Postat av: Anonym

massa billiga märkes saker för häst och ryttare:D

superdupershop.blogg.se

2011-03-26 @ 20:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0