Tävlingsresultat

min polle var pigg som vinden haha och han var helt enkelt bäst :D

LB-förklass: dubbelnolla,men han drog lite så tappade tyglarna lite efter hindrena vilket är lätt,så fick it
upp han huvud till 100 % men det gick bra, och när han tvekade sa jag till han och då hoppade han,duktig
ponny<3 en femte placering blev det

LB-lagklass (grunden): nolla men här gick det fort haha,jag var snabbast i grunden av alla. men det gick
det också,men han tvekade till lite så då kom jag med fina ord som ''hoppa'' elr ''ööhj'' haha men det gick
men som förra klassen fick jag inte upp huvudet riktigt. men annars jävlans fin ♥

LB-lagklass (omhoppning): här var han lite segare vilket blev ett as bra tempo, men han hade fortfarande
suget efter hindrena kvar och sitt go! så han gick sååå fint :D men han trampade om till ett hinder och då
föll en bom. men laget slutade som andra placerad och vi ligger 3:a inför nästa omgång.

lite roliga saker som dom berättade om när jag red, som dom sa där uppe som tex:
jessica(i grunden i lagklassen): det här kommer ju aldrig gå det går ju för fort!
morgan(?) till jessica(i omhoppningen i lagklassen): sa du inte att hon skulle rida sakta ??
jessica till morgan: men det gör hon ju!

dom andra tävlingarna i år har jag ridit lite mesigt,slutat rida när han börjat tveka men idag RED jag
verkligen hela tiden,men jag tyckte min ridning/sits/stil elr vad man ska kalla det kändes inte så fin,
men på filmerna ser det bättre ut än vad jag kände.. men filmer kan både vara sanna men endån
lura ögat ;) aja..

film kanske kommer,elr vad vill ni?
få bilder från dagen:




i lagklassen vann vi presentkort på 100 kr på att köpa bild från fotografen som var och fotade,så bilderna
kommer väll ut på hemsidan i veckan så ska kolla och försöka hitta en bra bild så använder jag
presentkortet till de då ;)

fler bilder, har en del som ska skicka oså. men dom kommer upp i veckan :D

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej vad är det för något man ska skriva höhö :) ? och vad är eran hotmail så jag kan skicka word dokumentet

// mhv jenny :)

2011-03-27 @ 21:33:17
URL: http://ojeklintslife.blogg.se/
Postat av: jenny

:)

2011-03-27 @ 21:35:51
Postat av: marina

Tjusiga rosetter =)

2011-03-27 @ 22:13:27
URL: http://vikinghaleryd.blogg.se/
Postat av: Josse

grattis!!!

2011-03-28 @ 11:13:08
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill iaf se ;D

2011-03-28 @ 16:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0