tävlingsresultatet

bilder och filmer kommer imorgon kväll trodligen,så håll ut till dess!

LB förklassen:
nolla i grunden och han var fin,lung och fick bra språng och så, duktigt pojk! sen första hindret
i omhoppningen tog jag för mycket i innerhanden och där föll en bom och sen så i kombinationen så bara
sket jag i ytter handen(?) fråga it vrf,typ somnade eller något haha. så sprang förbi där men hoppade om
slutade på 8 fel!

LB lagklass: nolla i grunden och skojja om tur. där kunde vi stannat och där kunde vi rivit osv men han var
super snäll och hoppade! för här var han super seg,inte samma go som vanligt men helt okej. men är nöjd
med rundan. och vi kom till omhoppning!

och där var jag utesluten, ett stop på ettan och ett på näst sista. fast jag vet PRECIS varför,man känner hur
väll zac har sitt ''go'' när man hoppar och det fanns inte,asså han han var helt matt. han hade inte det där
suget & han han var så matt så han orkade typ inte ställa upp med att hoppa av för nära eller för långt ifrån,
vilket han alltid/oftast gör annars.

men varför han var så,var trodligen för han blev så matt pga framridningen för det är nytt underlag så det är
jätte tungt och sen red jag där 3 gånger, fast sista gången typ skrittade jag men endån. så nästa omgång
ska jag bara hoppa grunden i förklassen har jag bestämmt redan nu och sen satsa på lagklassen och så ska
jag försöker arbeta upp hans kondis så mycket jag kan tills dess! 3 veckor till nästa omgång.

men laget slutade som 6:a och som sist i omhoppningen pga 2 ute.
men dom som vann,vann lixom på 8 fel så det var mycket fel faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0