THATS IT

Något jag räknat med att det skulle komma. Visste bara inte när. Men nu är är jag så deppig hela tiden och jag orkar inte göra annat än att slappa, glo och bara vara.
Så ska låta mig vara människa ett tag.
JAG TAR EN BLOGGPAUS TILLS PÅ SÖNDAG!
Jag kommer skriva om varje dags ridpass varje dag, men annars kommer jag inte göra något annat.
Ska ladda upp med en jävla massa ideér och blogghumör. Tycker ändå bara att det blir tråkigare för er att läsa om att jag klagar på att jag inte har något att blogga om!
Så vi ses igen på söndag!
Hahah, har ni sett att min överläpp försvinner när jag ler ? :o tur att jag oftast inte ler.. ;)
"Jag ler inte om jag inte behöver"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0