Till idrotten

Godmorgon folket. Jag tänkte skriva hur min dag kommer se ut eftersom jag troligtvis inte hinner blogga emellan skolan & stallet. Jag ska snart cykla till spelefanten för vi har idrott nu på morgonen. Hatar idrott, vi har alltid stenhårda fyspass eller tråkiga konditionsträningar. Det blir tråkigt tillslut. I alla fall efter idrotten så har vi lunch, SO, språk och svenska? Tror jag i alla fall. Himla tråkig dag.
Efter skolan drar jag direkt hem och byter om sen sticker jag till stallet och fixar lillkillen för vid 6 ska jag försöka rida. Vi ska nog hoppa upp och hoppa av och hoppa upp och hoppa av några gånger, tills han står still. Om han är skitsnäll från första gången så ska jag nog öva på övergångarna och tempoväxlingar. Lite basic basic såhär i början. Men vill inte kräva en massa innan han ens lyssnar på mina hjälper, men hur det blev får ni nog se ikväll!

Känner att jag fått med det mesta nu, så då vet ni hur min dag ser ut. Kommer hem efter det och skriver lite då och har jag tid över kanske jag knåpar ihop någon rolig outfit eller dagens outfit eller något. Jaja, kan verkligen inte sitta här längre, börjar bli LITE stressad.
Puss och kram skumbanan!
Saknar mitt långa slitna hår. Hahah, mitt hår nu är hemskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0