Till pollen

Nu ska jag dra på mig varma kläder och dra ut och borsta på pollen. Jag har fryst hela dage så ikväll ska jag packa på mig massor av kläder. Ska bara borsta, mysa och massera lite. Så jag borde bli lite varm av det. Om mamma och jag känner för det kanske vi går en promenix i skogen, men jag skulle inte tro att vi orkar x) 
Ska förbi hööks innan också och byta min ryktlåda till en svart.
Jag har kommit på att jag är ganksa tråkigt, har alltid diskreta färger såsom marinblått, brunt, svart m.m.
Vågar inte sticka ut?.. hhmm.. det ända jag äger som sticker ut lite är mina JW byxor..
Hahha. Får väll ta och köpa något mer färgglatt snart!
Nej, vetni pollen väntar så måste dra nu! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0