tisdag

jag vet jag vet .. dålig uppdatering MEN
under endast 2 dagar har vi fått veta att vi har typ cirka 4 prov,1 inlämmning och övriga läxor dom tre
närmaste veckorna så får väll plugga rätt mycket domma veckorna eller? tror det också. och ska försöka
klämma in och rida millie mycket mer också,så då blir det tre hästar. och så bloggen den får bli som tredje
hand nu men jag ska uppdatera så mycket jag kan,2-3 inlägg om dagen är det nog iaf från mig om jag
anstränger mig ^^

imon då kan vi läsa om nellan
lite mer om hennes mamma,pappa och när hon är född osv osv för svarar på komentar om detta imon
och då kan ni andra även ta chansen att läsa om det om ni vill veta lite mer om just nellan,så kommer
upp inlägg om det imorgon!

idag i stallet
red jag kelly ut i skogen och galopperade massor och det gick jätte bra! och zac red jag också ut i skogen
fast han dampade så jag höll på att få värsta panik så aa det blir som alltid när han har damp haha. och
jag kom in från stallet lite innan nio så drf har jag inte kunnat uppdatera ^^

VISSTE NI DETTA?
carro berättade en sak jag skulle berätta och hon tyckte ju det var ganska coolt när jag berättade detta för
henne idag,och då tyckte hon att ni också skulle få veta detta! men ni redan kanske visste detta? iaf
Karin Warnmark, storbloggare och grym fotograf vet väll ALLA om?
hennes ponny twiggy har hon köpt av oss,min syster hade henne innan och sen så skulle hon
säljas och då köpte karin henne ;)
visste ni det?



Kommentarer
Postat av: Ponnysanning

Kan inte du skicka lite bilder från när twiggy var ung till [email protected]? Hade varit roligt att lägga upp om detta! :)

2011-03-02 @ 07:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0