TULSTORP

Jag ska klä på mig och fixa håret och cykla till stallet. Vi ska samlas vid kvart i 9 men jag är nog där vid halv så jag inte kommer för sent x)
Sen ska alla årselever och stallvärdar åka till Tulstrop nere i typ skåne? Sen kommer vi hem någon gång ikväll!
Alltså kommer jag inte kunna blogga under dagen!
Däremot kommer jag säkert slänga in något inlägg ikväll när vi kommer hem! Och kameran ska även följa med, får se om den används eller om den bara ligger i väskan, haha!
Jag ser i alla fall fram emot dagen och hoppas det blir roligt.

Och så får vi ju inte glömma bort vårat dressyrlag till hästallsvenskan div II. Som vi ska hålla alla tumman och fingrar och tår för. Men dom är riktigt duktiga så vi hoppas! Och önskar dom all lycka till!
Dom som ska tävla är:
Moa på Fille:

Emma på Hebbe: (våran superfina nordsvensk)

Och så har vi Sara på Zantus:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0