UTVERDERING - HJÄLM

Har tänkt börja utverdera lite olika saker av min utrsutning. allt från skor till jackor m.m.
Jag börjar med min hjälm!
Charles owen wellington classic.
Jag rent ut sagt älskar den. Den är superskön, fin och passar till precis allt. Den är supergosig nu på vintern för man fryser inte i den. Jag har haft den i ca 3 månader och den är hel och fin och inga repor. Färgen är superfin och den är stilren. Tror dock att den kan bli lite varm på sommaren och även blekas av solen?

+ Passar till allt.
+ Superskön
+ Varm på vintern
+ Sitter "fast" på huvudet.

- Den är som en damsugare när det gäller smuts.
- Kanske bleks av solen på sommaren?

Kan inte hitta så mycket minus. Jag kan verkligen rekommendera denna hjälmen.
Och vissa säger att man ska köpa en storlek mindre än vad man brukar, men jag säger köp din vanliga storlek då den är tajt i början.

Funderar faktiskt även på om jag ska blinga den.. Vad tycker ni?
MED ELLER UTAN BLING?

(jw hjälm på bilden)

Kommentarer
Postat av: MAJA

Jag har blingat min, du kan se resultatet på min blogg :) de är snyggt!

2011-04-09 @ 11:14:57
URL: http://retardriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0