Utverdering - stövlar

Jag som aldrig har egna bilder kan bjuda på en mobilbild på mina stövlar som nysmörjda.
Även en hööks bild så ni får se hur dom ser ut lite mer x)

Jag tycker dessa stövlar är himla sköna när man ridit in dom lite. Dom är väldigt mjuka från början men fick lite skav i början i alla fall. Jag har också väldigt tjocka ben så vi fick köpa x-vid vilket jag ångrar. Lädret har töjt sig nästan 1 cm så jag kan inte ha dom utan mina tjockaste ridstrumpor nu.

+ Grymt sköna
+ Snygga alldround stövlar
+ varken varma eller kalla!
+ bra kvalité

- gillar inte fotens form (smaksak)
- töjer sig mycket
- och resåren där bak, där har lädret vikt sig, svårt att förklara men det osm inte är fastsytt har vikt in sig.

Men jag skulle nog kunna rekommendera domma men då skulle jag nog köpt dom om dom satt lite tajt, för som sagt dom töjer sig.

Kommentarer
Postat av: Josephine

svar:

nej ni har nog inte samma som jag. B behöver skos tidigare men hoppas iaf skorna sitter kvar till efter helgen:)

2011-03-28 @ 17:25:26
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0