Vaknade vid 7

Godmorgon alla trogna läsare som verkar ha blivit ganska många!
Jag kunde inte riktigt sova inatt.. vaknade kl 2 och var skitpigg men jag sa till min kropp att jag inte får gå upp före 6 så efter typ en timme somnade jag. (klockan var 10 i 3 sista gången jag kollade på den)
I alla fall hade jag ställt kloickan på 8 så tänkte att jag kunde sova lite till men då tyckte min hjärna att jag skulle vakna kl 7 så jag gav upp då. Orkar inte tvinga mig till att sova.

Nu ska jag fixa mig och packa ner lite lunch och andra nödvändiga saker! Sen ska jag cykla ut till min gula lilla ponny! Känns fel att skriva/säga min och han verkligen ör min, jag brukade säga min till Rhona ibland men då menade man det ju inte riktigt! Kommer nog också komma en dag framöver då jag verkligen förstår att han är MIN! HAHA
I alla fall ska jag dit och borsta och testa tränset(som måste smörjas innan) Ta ut han i hagen, fota och kolla på tävlingen som är också! Sen lite senare ska mamma komma ut med och kolla så han sköter sig ;)
Men jag ska gå nu! CIAO!

Ikväll avslutas den så fråga en sista fråga nu!


Kommentarer
Postat av: Fabbi

sv: Okej :)

2011-03-06 @ 16:23:06
URL: http://ponydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0