WIIIEEE

Halli hallå! Vi har gäster nu så kommer vara lite halvt osocial ikväll, men ska förska hinna med designen.
Maria kollade i alla fall på Dusty idag och hon såg ingenting, så jag ska rida imorgon. Eller ska skritta och trava om han fortfarande känns fin. Sen på måndag ska jag kolla lite med Tina om hon ser något.
Men vi håller alla tummarna att han är friskus! Han var ju lite varm igår och idag kändes det inget, så det var nog något han gjort i hagen eller något.

Btw hade han tagit sönder sitt täcke idag när jag kom så vi bytte, vilket vi ändå tänkt göra. Mamma ska sy ihop det igen och så ska vi tvätta det. Eller göra det rent lite i alla fall. Men jag är glad att han såg fin ut och så. Behöver nog bara värma upp ordentligt.
I alla fall lekte jag lite i ridhuset en stund med honom och han är verkligen som en hund. Hur gullig som helst.

Måste erkänna att jag glömde ta kort på stallet / boxen m.m idag.. imorgon LOVAR jag att göra det!
Blev några bilder på Dusty i hagen, ska kolla om det blev något bra. Isåfall får ni se dom ikväll!

Ni får se en av alla bilder på Dusty som jag fastnade för ;) Madde & Dusty
Längtar tills sommaren då hans päls i ansiktet kanske försvinner? x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0