Zantus

Hej hopp!
Idag hade jag Zantus på ridlektionen och vi skulle hoppa. Jag har ett minne av att jag hoppat Zantus för sisådär 2 är sen ungefär och att jag även "tävlat" honom på en så kallad fredagshoppning och då gillade jag honom starkt men någon fick mig att sluta gilla honom?

Jag har i alla fall inte ridit honom på JÄTTELÄNGE och tycker därför att det gick hyfsat bra! Han lyssnade dock inte så mycket på min hand och ville gärna springa så fort det gick, men hoppade gjorde han i alla fall! Men om man bortser från hans pigghet så gick det bra! Sen kanske det inte såg lika bra ut från marken, men känslan sa att det gick ganska bra! Hahah.

Innan var jag och Anna på Cheval och hon köpte ett par marinblåa john whitaker byxor! Jättefina var dom!
Mer har jag inte hunnit göra idag. Har duschat och ska borsta tänderna nu sen ska jag faktiskt sova, om det nu går?
Igårnatt vaknade jag två gånger så hoppas på bättre sömn inatt. Men det är lite som när man fyller år, nivet, man kan inte sova och vaknar flera gånger. Jag är så himla nervös bara!
Men jag håller alla tummar och tår så dom blir blå, oh herregud vad nervös jag är! Brukar man vara så här nervös eller?

Jag får sova bort nervositeten, jag SKA sova nu! PUSS
Langar en bild på Zantus från stallkbf.se

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

haha, ja det är helt normalt att vara sjukt jävla nervös ;D det ska man vara!



Håller alla tummar som finns (y)

2011-03-02 @ 21:03:25
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0