Dusty 14 maj

Som igår. Jobbade på volterna, mycket åttor och succesivt mer och mer längs spåret. Han börjar gå riktigt fint även där nu. Jag ser en klar skillnad i traven nu. Om jag jobbar på såhär en vecka till så kommer han npg vara gyyymt fin. Dock har galoppen blivit lite seg. Jag tror inte han riktigt tycker det är så kul längre när han måste jobba ordentligt. Nu måste jag riktigt banka fram honom ibland. Samtidigt sojm han är pigg typ, haha lustigt. 
Men just nu känns det riktigt bra inför imorgon, jag känner mig riktigt peppad och hoppas på att han inte kollar på allt för mycket saker! Han kommer nog kolla endel på dommarvagnen, men om jag inte bryr mig om det ska det nog funka! Mamma ska filma och Emmy ska fota så jag kommer ha endel minnen från "första tävlingen".
Jag längtar längtar längtar.
Men ska faktiskt sova nu.. vi ses.
Sötaset ponnyn!
Dock behöver ni inte klaga på mina fina knoppar, men hans man är enorm x)

Kommentarer
Postat av: carina svensson

dom knopparna var ju fina !?

2011-05-14 @ 23:02:03
URL: http://svenssssson.blogg.se/
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

jaa, dom knopparna va ju jättefina! :) du ska se mina haha.. :( jättesöt ponny! :)

2011-05-15 @ 11:38:16
URL: http://forzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0