Stallet men först mat

Ska äta om några minuter men först ska jag byta om och fixa mig så jag sticka till stallet direkt sen. Han fick på sin nya sko idag så jag kan rida igen. Blir inspänningarna idag igen. Och blir det vanliga, nöta nöta på formen och jobba galoppen. Inte så mycket mer med det.

Vill också berätta att dom tar bara in 30 st till uttagningen till PA, alltså 15 till malmö och 15 till stockholm. Ganska coolt. I alla fall snackade mamma med Anna Habringer idag och hon sa att hon tyckte Dusty var en av dom hon var mest nyfiken på(om det var sant). Dock sa hon att om han är alldeles för spänd och rädd så skulle det nog inte ens funka att ha honom där i sommar så jag hoppas han sköter sig lite men ändå visar problemet. Fick också reda på att man absolut INTE fick ha märkessaker. Så mamma sa att jag skulle ta mina läderstövlar, men jag har bättre grepp med trtornen så tejpar nog över märket ^^ Sen får jag se vad jag tar för saker på honom. Ville ha mitt JW schabrak det svarta. Men får kankse bli Union Jack för där är det inga loggor ;)

Men kan inta ha mina jw byxor :( galet sköna .. ;)

Kommentarer
Postat av: Team Kråksjö - Amanda Wilhelmsson

sv: haha. precis! :p<3

2011-05-05 @ 18:06:05
URL: http://teamkraksjo.blogg.se/
Postat av: Sabina

Din häst är så otroligt snygg! :) Och grattis till Ponnyakutens uttagning! :D

2011-05-05 @ 19:57:56
Postat av: emelie

måste fråga dig om din ponny heter Gold Dust och är köpt av Susanne Snobl i Odensbacken, Örebro?

tycker nämligen din ponny är sjukt lik den xD

2011-05-05 @ 20:47:14
URL: http://fjordyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0