Tävling hela dagen

Idag följer jag som sagt med Moa till något ställe (som jag inte kommer ihåg vad det hette) för hon ska tävla allsvenskan. Även Ellinor och Maria ska med eftersom det är ett lag! Har aldrgi förut varit på en HÄSTtävling förutom i globen så det ska bli roligt faktiskt. Tror att dom oftats rider lite mer noggrant och prydligt än små 13 åringar som är förstora för sina b-ponnyer men ska promt tävla och slutar sist. Haha, nej nu kanske jag överdrev, men ponnytävlingar brukar nog vara lite mer röriga och så. Så jag tycker det ska bli kul!
Upd: Det har jag ju visst kom jag på! När vi har lokal dressyr på kbf ;) haha

Jag vet inte om tävlingen är ute eller inne, troligtvis inne. Men framridningen kanske är ute(?) och om den är det ska jag nog fotta lite för kameran hänger med!
Och jag har ingen aning om när jag kommer hem och det är elikamed att jag inte har någon aning om när jag kan blogga! Dessutom så kommer Emmy typ till mig direkt när jag kommer hem så blir ingen super uppdatering ikväll!
Men ni får har det så bra sålänge så ses vi ikväll!
Laget:
Maria & Fille
Moa & Freja
Ellinor & Kingston



Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Dom hästtävlingar jag har varit på, har varit mycket rörigare än ponnytävlingar.. x) Vuxna tar sämre hänsyn och rider inte särskilt mycket bättre än ponnybarnen, nästan tvärtom. haha

Framhoppningarna brukar vara trängre och jobbigare än för ponny..



Så jag har iallafall bättre erfarenheter från ponnytävlingar än hästtävlingar.

(men sen är det ju säkert inte så på alla tävlingar)

;)

2011-05-07 @ 12:59:05
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0